Zespół

Jestem dyplomowanym neurologopedą, terapeutą AAC, instruktorem masażu Shantala, oligofrenopedagogiem, surdopedagogiem. Ukończyłam studia z zakresu Pedagogiki Specjalnej o specjalności Logopedia i dodatkowej specjalności surdopedagogika na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz podyplomowe studia Neurologopedyczne na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

We wrześniu 2017r. dołączyłam do grona instruktorów Masażu Shantala.

 

Ewelina Nogaj

Wojciech Ciaputa

Ukończone kursy i szkolenia Wojciecha Zobaczysz Tutaj.

Wykształcenie:
Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu Towarzystwo Wiedzy Powszechnej, Radom
Pedagogika specjalna – surdopedagogika, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica, Płock
Pedagogika specjalna – tyflopedagogika , studia podyplomowe
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica, Płock
Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica, Płock
Pedagogika specjalna, edukacja integracyjna i włączająca, magister
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Warszawa
Pedagogika opiekuńczo- wychowawcza i wspomagania rodziny, licencjat
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, Radom.

Zainteresowania:
Komunikacja alternatywna i wspomagająca, technologia wspomagająca, Hortiterapia, sztuczna inteligencja, turystyka wysokogórska, ogrodnictwo, literatura przygodowa, fantastyka naukowa (science fiction).

Jestem absolwentką studiów I stopnia na kierunku „Logopedia z audiologią” Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowkiej w Lublinie oraz studów II stopnia na kierunku „Pedagogika specjalna”, specjalizacja „Logopedia” Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Doświadczenie zdobywałam pracując w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Szkole Specjalnej oraz prywatnych przedszkolach. Brałam udział w licznych szkoleniach i kursach m.in.:
,, Nie patrzy, nie mówi, nie słucha. Od czego zacząć?’’
,,Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne’’
,, Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji’’
,,Warsztaty pracy terapeuty AAC’’
,, Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci w 3-4 roku życia z dyslalią obwodowa’’
,, AAC: alternatywne wspomagające sposoby komunikacji osób o specjalnych potrzebach w porozumiewaniu się’’
,,Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne’’
„Masaż logopedyczny dla zaawansowanych- podejście praktyczne”
„Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących”
„ Szkolenie uzupełniające z zakresu obsługi programu MÓWik – wersja 2.0”
„Elastyczny Terapeutyczny Taping w Logopedii”
„Wspomaganie karmienia u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym”
„Skojarzenia do mówienia”
Kurs Terapii Reki I i II stopnia
„Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?”
Kurs wychowawcy kolonijnego
,, Gry i zabawy ruchowe dla dzieci’’
,, W co się bawi z dziećmi’’
Kurs języka migowego I stopień
Znajomość i posługiwanie się metodą fonogestów

Monika Brudzyńska

Daria Malmon

Jestem logopedą i oligofrenopedagogiem. Prowadzę terapię indywidualną dzieci od 1,5 r.ż. do wieku szkolnego ze spektrum autyzmu, opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, niepełnosprawnością intelektualną oraz ruchową. Ukończyłam studia na kierunku Pedagogika Specjalna (specjalność: logopedia) na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Logopedię z Audiologią na Uniwerystecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Odbyłam również wiele szkoleń, m.in. z zakresu pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, opóźnionego rozwoju mowy, masażu logopedycznego, jak i z komunikacji Wspomagającej i Alternatywnej, z której korzystam w swojej pracy.

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego kierunku logopedia ogólna i kliniczna. Swoje wykształcenie uzupełniłam o studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki oraz edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Odbyłam liczne szkolenia dotyczące diagnozy i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz alternatywnych i wspomagających metod komunikacji. Posiadam ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe. Najlepiej czuję się w pracy z dziećmi z dyslalią i opóźnionym rozwojem mowy.

Magdalena Falkiewicz